На головну

Оплата і доставка

Дякуємо, що обрали Bandera Power! Ми пропонуємо широкий вибір методів оплати та доставки, щоб забезпечити максимальний комфорт наших клієнтів.

Оплата
  1. Накладений платіж (тільки для доставки Новою Поштою)
  2. Оплата банківською картою Visa або Mastercard через систему Way for pay
  3. Оплата за реквізитами
Доставка

Ми пропонуємо доставку замовлень Новою Поштою по всій Україні. Вартість доставки залежить від ваги замовлення та місця доставки. Ми також надаємо можливість самовивезення. Самовивіз можливий з Центрального складу за адресою: м.Вінниця, Хмельницьке шосе, 145 (територія ПАТ «Маяк»), Пн-Пт 8:00 - 17:00

Терміни доставки залежать від розкладу роботи Нової Пошти та віддаленості вашого міста від місця відправки. При замовленні ми повідомляємо вам номер накладної, за допомогою якого ви зможете відслідкувати статус вашої посилки на сайті Нової Пошти.

Для замовлень з оплатою за реквізитами ми надсилаємо замовлення після отримання оплати на наш розрахунковий рахунок. Ми зв'яжемось з вами для уточнення деталей.

Якщо у вас є будь-які питання щодо оплати та доставки, будь ласка, зв'яжіться з нами за допомогою контактних даних на нашому сайті. Ми завжди раді допомогти нашим клієнтам!

ВАЖЛИВО! При оплаті накладним платежем, транспортна компанія,стягує вартість послуг з грошового переказу, згідно своїх тарифів.

Умови повернення товару та повернення коштів

Згідно «Закону України про захист прав споживачів» клієнт може зробити повернення товару протягом 14 днів (2 тижні).

У такому разі товар повинен:

  1. Не мати слідів використання;
  2. Повністю укомплектований;
  3. Бути з цілісною упаковкою (збережені всі ярлики та заводське маркування).
  4. мати всі документи, паспорт товару, гарантійний талон, рахунок та видаткова накладна.

Якщо товар відповідає всім вимогам описаним вище, ми:

  1. Приймаємо товар;
  2. Пропонуємо заміну на такий самий або аналог;
  3. Видаємо/відправляємо у разі наявності, або замовляємо товар якщо товару немає в наявності на складі.

Якщо товар експлуатувався ми:

  1. Приймаємо товар;
  2. Робимо відправку виробнику/імпортеру (термін експертизи від 1 до 14 днів);
  3. Отримуємо висновок експертизи;
  4. Згідно висновку, якщо товар має заводський брак, відправляємо заміну на такий самий або аналог;
  5. Якщо товару та аналогу немає в наявності ми зробимо повернення коштів.
Повернення коштів

Проводиться згідно із заявою про повернення коштів. У готівковій формі оплати в пункті самовивозу – протягом 5 – 30 хвилин. У безготівковій (кошти переводяться на рахунок платника) VISA/MasterCard з моменту повернення товару в магазин – на протязі 24 годин, або не пізніше 7 днів. Для повернення коштів на карту клієнт обов’язково повинен надати дані рахунку з якого була оплата за товар, а саме IBAN та ІПН.

Зверніть увагу! Обов'язково перевіряйте товар на відділені при отриманні! У звязку з тим, що збільшилися випадки крадіжок та пошкодження товару під час доставки клієнту на перевізнику, претензії по комплектації посилок та пошкодженому товару, приймаються тільки за наявності перевірки комплектації посилки на перевізнику у присутності представника перевізника, оформлення претензії та фото з вмістом посилки та списком позицій по накладній.

На головну